SamsungYleinen

Samsung lykännyt laatuongelmista kärsivien Galaxy Buds 3 Pro -kuulokkeiden toimitusta myös Suomessa – ”Otamme asian erittäin vakavasti…”

Samsung Galaxy Buds 3 Pro

Samsungin raportoitiin keskeyttäneen Galaxy Buds 3 Pro -kuulokkeiden myynnin, ja vielä tuolloin tieto perustui jakelukanavista sekä Koreasta kantautuviin tietoihin. Nyt Samsung on itse pahoitellut tilannetta ja vahvistanut asian.

Kuulokkeiden laadunvalvonnassa on myönnetty olevan puutteita, ja useat käyttäjät ovat raportoineet ongelmista kuulokkeiden kanssa. Samsung kertoo ottavansa asian vakavasti, ja myöntää tilapäisesti keskeyttäneensä laitteiden toimitukset jakelukanaville.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Käyttäjät ovat raportoineet useista ongelmista, joita ovat esimerkiksi korvatyynyjen repeytymiset, pintojen epätasaisuudet, kuulokkeiden huono istuvuus koteloon, LED-valojuovien ongelmat sekä vihellys käytettäessä melunvaimennusta.

Suomessa kuulokkeita edelleen myydään kuluttajille jälleenmyyjien kautta. Samsung on kuitenkin viivästyttänyt toimituksia oman verkkokauppansa kautta. Kuulokkeiden toimituksien kerrottiin aikaisemmin alkavan 19. heinäkuuta, mutta nyt toimitusarviota on lykätty, ja toimitukset alkavat 16. elokuuta.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Samsungin mukaan kuluttajien kannattaa olla yhteydessä tukeen tai jälleenmyyjiin, jos Galaxy Buds 3 Pro -kuulokkeiden kanssa havaitaan ongelmia.

Samsungin virallinen lausunto asiasta:

”Olemme saaneet raportteja rajallisesta määrästä varhaisen tuotannon Galaxy Buds 3 Pro -laitteita. Otamme tämän asian erittäin vakavasti ja olemme sitoutuneet täyttämään tuotteidemme korkeimmat laatuvaatimukset. Arvioimme ja parannamme kiireellisesti laadunvalvontaprosessejamme.

Varmistaaksemme, että kaikki tuotteemme täyttävät laatuvaatimuksemme, olemme tilapäisesti keskeyttäneet Galaxy Buds 3 Pro -laitteiden toimitukset jakelukanaville, jotta voimme suorittaa perusteellisen laadunvalvonta-arvion ennen kuin toimitukset kuluttajille jatkuvat. Pahoittelemme vilpittömästi mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

Jos Galaxy Buds 3 Pro -laitteiden käyttäjillä on ongelmia, heidän tulisi ottaa yhteyttä Samsungiin tai vierailla lähimmässä Samsung-huoltokeskuksessa”, kommentoitiin tilannetta Samsungilta Android Authority -sivustolle.

Lähde: Android Authority

Eero Salminen
Eero Salminen, SuomiMobiilin perustaja ja päätoimittaja. Yhteydenotot: [email protected]

Kommentoi

Lisää aiheesta:Samsung