Black FridayYleinen

Gigantin Black Friday käynnistyy jo huomenna kello 10! Tarjouksessa jopa 3000 tuotetta

Gigantti aloittaa huomenna 11-päiväisen Black Friday -kampanjansa, mutta jo tänään on julkaistu Gigantin Black Friday -tarjoukset. Aikaisemmista vuosista poiketen Gigantti aloittaa lähes kaikkien tarjoustuotteiden myynnin alusta asti, eli huomenna 19. marraskuuta kello 10.

”Kampanjan ensimmäiset kolme päivää tarjoukset ovat voimassa vain Gigantti-klubilaisille. Maanantaista 22.11. alkaen Black Friday -tarjoukset ovat kaikkien ostettavissa. Järjestelyllä haluamme kiittää kanta-asiakkaitamme, ehkäistä ruuhkahuippuja ja luoda sujuvan asiointikokemuksen kaikille. Myymälöissämme pääsee asioimaan koronaturvallisesti. Noudatamme alueellisten viranomaisten turvallisuussuosituksia”, kertoo Gigantin myyntijohtaja Niko Sandström.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Gigantin kaikkiin Black Friday -kampanjan tarjouksiin voi käydä tutustumassa tämän linkin takaa.

Gigantin Black Friday -myynti kasvoi viime vuonna usealla kymmenellä prosentilla 11-päiväiseksi laajentuneen kampanjan ja pandemiavuoden vilkkaan ostokäyttäytymisen vauhdittamana. Tänä vuonna kampanjaan on valmistauduttu Gigantin mukaan huolellisesti pitkin syksyä, ja huomioitu erityisesti tavarantoimittajien globaalit toimitusvaikeudet, joita esiintyy vaihdellen eri tuoteryhmissä.

”Olemme varautuneet joulukauteen tilaamalla tavaraa varastoon ennätyksellisen paljon. Meillä on myös asiakaspalvelijoita enemmän kuin viime vuonna. Lisäksi olemme panostaneet siihen, että tuotevalikoimissamme riittäisi asiakkaille korvaavia vaihtoehtoja. Suosituimmiksi arvioimissamme Black Friday -tuotteissa olemme pyrkineet takaamaan saatavuuden usealle päivälle, mutta myynnissä on myös tuotteita, joiden erät ovat muita pienempiä. Tarjousten suhteen kannattaa siis olla ripeä niin myymälöissä kuin verkossakin.”

Gigantin Black Friday -kampanja tarjoaa lähes 3 000 alennettua hintaa ja tarjouksia, jotka ovat hyvä tilaisuus säästää isoissa elektroniikkahankinnoissa. Kampanjan aikana tehdään myös paljon joululahjahankintoja.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Selvitystemme mukaan Gigantissa myytävät tuotteet hankitaan yleensä pitkän tähtäimen tarpeeseen ja kodin isoja elektroniikkahankintoja aikataulutetaan Black Friday -kampanjan alle. Digitaalista syrjäytymistä koskevassa Tech Trouble -tutkimuksessamme joka kolmas vastanneista kertoi teknologian tulleen sen verran kalliiksi, että kehityksen mukana on vaikea pysyä. Tästä näkökulmasta Black Friday on osuvampi kuin koskaan”, Sandström huomioi.

Black Fridayn ostosuosikeiksi arvioidaan nousevan perinteisen viihde-elektroniikan ohella käytännöllisten arkituotteiden.

”Pelaamiseen liittyvät laitteet ja puhelimet kiinnostavat vahvasti edelleen. Pukinkonttiin ostettaneen myös paljon esimerkiksi kuulokkeita, sähköhammasharjoja ja robottipölynimureita. Erityisen mielenkiintoista on nähdä miten tietyt uutuustuotteet, kuten VR-lasit ja digitaaliset muistikirjat, kiinnostavat – jälkimmäinen on ehdoton oma suosikkini”, myyntijohtaja paljastaa.

Lähde: Gigantin tiedote

Eero Salminen
Eero Salminen, SuomiMobiilin perustaja ja päätoimittaja. Yhteydenotot: [email protected]

Kommentoi

Lisää aiheesta:Black Friday