OnePlusYleinen

OnePlussalta saa 2. lokakuuta lähtien suomenkielistä asiakastukea

OnePlus julkaisee suomenkielisen asiakastuen 2. lokakuuta. Asiakaspalvelun kehittäminen on OnePlusin käyttäjiltä tullut toive. OnePlus järjesti keväällä Open Ears Forum -tapahtuman Tukholmassa, jossa pohjoismaalaiset fanit pääsivät kertomaan kehitysideoistaan.

OnePlus järjesti maaliskuun lopussa Tukholmassa ensimmäisen Open Ears -tapahtuman, jossa OnePlusin henkilökuntaa ja 30 fania kerääntyivät yhteen keskustelemaan kehittämisideoista. Ensimmäistä kertaa järjestetty tilaisuus keskittyi asiakaspalveluun. Yksi fanien toiveista oli asiakastuki paikallisella kielellä, ja OnePlus vastasi toiveeseen.  OnePlusin käyttäjäyhteisöllä on merkittävä rooli tuotteiden ja palveluiden kehittämisessä.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Open Ears Forum on erinomainen tilaisuus keskustella faniemme kanssa ja kerätä heiltä arvokkaita näkemyksiä tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. Pyrimme jatkuvasti kehittymään ja tarjoamaan paremman käyttäjäkokemuksen. Siksi onkin hienoa päästä tarjoamaan paikallisella kielellä saatava asiakaspalvelu”, kertoo Stefan Bonnevier, OnePlusin PR-päällikko.

OnePlus tuo paikallisella kielellä toimivan asiakaspalvelun Suomen lisäksi Ruotsiin, Tanskaan ja Norjaan lokakuussa. Asiakastuki on saatavilla puhelimella, sähköpostilla ja chatissa suomeksi, ruotsiksi, tanskaksi ja norjaksi. Palvelu on avoinna arkipäivisin klo 8–17.

Lähde: OnePlus Finland lehdistötiedote (sähköposti)

Eero Salminen
Eero Salminen, SuomiMobiilin perustaja ja päätoimittaja. Yhteydenotot: [email protected]

Kommentoi

Lisää aiheesta:OnePlus