OnePlusReseteYleinen

Resete on jatkossa OnePlussan ja Oppon valtuutettu huoltokumppani Suomessa

Mobiililaitteiden huoltokentässä on tapahtunut tänä vuonna suuria muutoksia, sillä isoja huoltoyrityksiä on mennyt konkurssiin, joista viimeisin oli Mcare Oy. OnePlus luotti huoltokumppanuuksissaan vain Mcareen, mutta nyt yhtiö on sopinut uuden kumppanuuden Reseten kanssa.

OnePlus kertoo allekirjoittaneensa huoltosopimuksen suomalaisen Reseten kanssa. Resetestä tulee OnePlussan valtuutettu huoltoyhtiö Suomessa, eli se tulee vastaamaan OnePlussan laitteiden huolloista, sisältäen sekä takuuhuollot että takuun ulkopuoliset huollot. Laitteet huolletaan OnePlussan alkuperäisillä varaosilla sekä valmistajan virallisen ohjeistuksen mukaisesti. Sopimus tuli voimaan heinäkuussa 2024 ja se kattaa OnePlussan lisäksi Suomessa myös OPPO-laitteiden huollot.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Meille OnePlussalla on tärkeää, että käyttäjillemme tarjotaan laadukasta ja ammattimaista huoltoa nopeasti ympäri Suomen. Reseten maine luotettavana ja tehokkaana mobiililaitteiden huoltopalveluiden tarjoajana mahdollistaa sen, että OnePlus-käyttäjät saavat positiivisen asiakaskokemuksen myös huoltoasioissa. Käyttäjillemme kaikki pysyy siis ennallaan: huoltotilanteessa laitteen voi tuttuun tapaan toimittaa myös meidän virallisille jälleenmyyjillemme, joiden kautta laite toimitetaan Resetelle huoltoon.” kertoo Elias Salmi, OnePlus Suomen maajohtaja.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Reseten kasvu markkinajohtajaksi valtuutettujen mobiililaitteiden huolloissa on perustunut nopeuteen ja luotettavuuteen. Oneplussan tuotteet ovat tunnettuja erinomaisesta laadustaan ja siksi laitteet ovat suosittuja sekä yritysten että kuluttajien keskuudessa. Olemme innoissamme, että kauan odotettu yhteistyö OnePlussan kanssa on vihdoin totta ja pääsemme lunastamaan lupauksemme palvelukyvystä myös OnePlus-asiakkaille”, kertoo Risto Päivänsalo, Reseten toimitusjohtaja

Aikaisemmin kesällä Resete kertoi, että korjausten laadusta, nopeudesta ja asiakastyytyväisyydestä pidetään kiinni ja yrityksen toimintaa on sopeutettu ennakoivasti markkinatilanteeseen. Tyytyväiset asiakkaat ja ratkaisukeskeinen asenne ovat samalle tuoneet yhtiölle uusia kumppanuuksia ja asiakkuuksia pitäen liikevaihdon kasvussa.

Lähde: OnePlussan tiedote

Eero Salminen
Eero Salminen, SuomiMobiilin perustaja ja päätoimittaja. Yhteydenotot: [email protected]

1 Kommentti

  1. iTapsa on jo kauan väittänyt, että ovat OnePlussan virallinen huoltokumppani. OnePlus itse ovat kuotenkin puhuneet vain mCaresta sekä nyt sitten Reseten palveluista. Mistä iTapsa vetää väitteensä 🤔

Kommentoi

Lisää aiheesta:OnePlus