SamsungYleinen

Samsung laajentaa yhteistyötä Räikkösten kanssa – Minttu Räikkönen liittyi Samsung Galaxy -lähettiläiden joukkoon

Samsung ilmoitti aikaisemmin tänä vuonna yhteistyöstään Kimi Räikkösen kanssa, mutta nyt yhteistyötä on laajennettu Räikkösten kanssa. Minttu Räikkönen liittyy Samsung Galaxy -lähettiläiden joukkoon, mikä tuo koko Räikkösen perheen Samsungin teknologioiden pariin.

Minttu Räikkönen liittyy taitettavien älypuhelinten kampanjaan tähdittämällä Samsungin uutta ”Flip vai Fold?” -markkinointikampanjaa Suomessa. Hänen aviomiehensä Kimi aloitti yrityksen brändilähettiläänä keväällä, joten yhteistyö jatkuu nyt kahden Räikkösen voimin. Kampanja on osa isompaa pohjoismaista kokonaisuutta, jossa Mintun ja Kimin lisäksi ovat mukana muun muassa suomalaiset sukujuuret omaava ruotsalainen supermalli Elsa Hosk, tanskalainen huippujalkapalloilija Kasper Schmeichel sekä vaatesuunnittelija Anine Bing.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Vahvana ja itsenäisenä naisena Minttu on täydellinen lisä Samsung-lähettiläiden nimekkääseen joukkoon. Minttu edustaa aitoa Do What You Can’t -filosofiaa, jossa omien unelmien saavuttamiseksi uskalletaan heittäytyä, määrittää omia rajojaan uusiksi ja tehdä asioita, joita suurin osa ei tee. Sama asenne ja intohimo määrittävät Samsungin uusien tuotteiden innovaatiota”, sanoo Mika Engblom, Samsungin Suomen mobiililiiketoiminnan johtaja.

Minttu Räikkönen lähti yhteistyöhön mukaan Samsungin tuotteiden ja aviomiehensä innoittamana.

”Samsung on maailmanlaajuinen suuryritys, jonka hienoihin tuotteisiin olen päässyt tutustumaan Kimin kautta. Olen päässyt sisälle siihen, mitä kaikkia ominaisuuksia laitteista löytyy ja tykästynyt niihin, minkä vuoksi olen vaihtanut älypuhelimeni toisesta merkistä Samsung Galaxy Z Flip3:een. Älypuhelin on minulle elintärkeä ja siellä ovat koko perheemme aikataulut ja ohjelmat”, Minttu kertoo Samsung-yhteistyöhön ryhtymisestä.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

Samsung Electronics Nordicin ”Flip vai Fold?” -kampanja on osa taittuvien puhelinten Samsung Galaxy Z Flip3:n ja Z Fold3:n lanseerausta. Kampanja auttaa havainnollistamaan, miten uusi tekniikka, innovaatiot ja käänteentekevät uutuudet auttavat kiireisen arjen keskellä.

Lähde: Samsungin tiedote

Eero Salminen
Eero Salminen, SuomiMobiilin perustaja ja päätoimittaja. Yhteydenotot: [email protected]

1 Kommentti

  1. Mitta takuuasiat ei toimikaan sitten ollenkaan. Laitteet ei kestä normaali käyttöä edes vuotta ja Asiakaspalvelu tökkii pahasti. Liekkö tarkoitettukin vain rikkaille jotka vissiin ei takuiden perään kysele.

Kommentoi

Lisää aiheesta:Samsung