MobilePayYleinen

Maksupyynnöt eivät siirry automaattisesti uuteen MobilePay-sovellukseen – Tässä ratkaisu

Uudistettu MobilePay-sovellus julkaistiin aiemmin tänään. Käyttäjien asiakastiedot siirtyvät uuteen sovellukseen automaattisesti, mutta aiemmassa sovelluksessa tehdyt maksupyynnöt tulee syöttää päivitettyyn sovellukseen uudelleen. Tiedot aiemmin tehdyistä maksupyynnöistä on saatavilla MobilePayn asiakaspalvelusta sähköpostitse.

Vipps MobilePay kertoo, että sadat tuhannet suomalaiset ovat ottaneet uuden sovelluksen käyttöön heti lanseerauspäivänä. Uuden sovelluksen käyttöönoton on kerrottu sujuneen yleisesti ottaen hyvin, mutta aiemmin tehtyjen maksupyyntöjen puuttuminen sovelluksesta on aiheuttanut ihmetystä joidenkin käyttäjien keskuudessa.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Uuden sovelluksen lanseerausviestintä haluttiin pitää mahdollisimman yksinkertaisena, jotta viestintä palvelisi mahdollisimman hyvin valtaosaa käyttäjistä. On todella harmillista, ettemme osanneet ennakoida aiempien maksupyyntöjen aiheuttavan näin paljon hämmennystä. Pahoittelen, ettemme osanneet viestiä tästä aiemmin riittävästi”, Vipps MobilePayn Suomen maajohtaja Perttu Kröger sanoo.

Tiedot aiemmista maksupyynnöistä on MobilePaylla tallella ja käyttäjät saavat halutessaan pyytää ne sähköpostiinsa yhtiön asiakaspalvelusta.

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

”Tiedot eivät ole hävinneet mihinkään, ne eivät vain näy uudessa sovelluksessa. Autamme ilman muuta asiakkaitamme, jos käyttäjät tarvitsevat tarkempia tietoja aiemmista maksutapahtumista tai maksupyynnöistä”, Kröger painottaa.

Lähde: Vipps MobilePayn tiedote 

Eero Salminen
Eero Salminen, SuomiMobiilin perustaja ja päätoimittaja. Yhteydenotot: [email protected]

Kommentoi

Lisää aiheesta:MobilePay