Nokian toimitusjohtaja Rajeev Suri paljasti saksalaisen Manager Magazinin haastattelussa Nokian suunnittelevan tuloa takaisin puhelinbisnekseen. Surin mukaan Nokia on etsimässä sopivia yhteistyökumppaneita, että he voisivat palata matkapuhelinmarkkinoille.
Nokian ja Microsoftin sopimuksen mukaan Nokia voi taas käyttää omaa brändiään älypuhelimissa ensi vuonna. Surin mukaan Nokia toteuttaisi markkinoille tulon samallatavalla, miten Nokia N1 kanssa on toimittu. Eli Nokia vain suunnittelee tuotteen ja lisensoi tuotemerkin valmistajalle.
Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Lähde: Manager Magazinin
Lisää aiheesta:Nokia
Nokia
HMD ei tappanut Nokia-puhelimia – uusi Nokia 215 Chat tuo mukanaan etukameran, videopuhelut ja tekoälyn
Suomalainen HMD on kaikessa hiljaisuudessaan esitellyt uuden Nokia 215 Chat -peruspuhelimen, joka on mielenkiintoinen jatke ...
Nokia
Nokia ja Lenovo sopivat patenttien ristiinlisensoinnista
Nokia ja Lenovo ovat allekirjoittaneet uuden monivuotisen patenttien ristiinlisensointisopimuksen. Yhtiöiden mukaan sopimus kattaa useita teknologia-alueita, ...

