Nothing on julkistanut tällä hetkellä vain kuulokkeita sekä puhelimia, mutta nyt yhtiö on ilmoittanut mielenkiintoisesta suunnitelmasta. Nothingin toimitusjohtaja Carl Pei on kertonut liiketoimintaportfolion laajentamisesta.
Pei on kertonut CMF by Nothing -tuotevalikoimasta, joka on suunniteltu tuomaan Nothingin suunnittelun laajemmalle kuluttajaryhmälle. Nothingin tavoitteena on ollut tehdä tekniikasta jälleen hauskaa, ja yhtiö onkin tuonut muotoilun osalta mielenkiintoisia näkökulmia tuotteisiinsa.
Nothing uskoo voivansa tehdä paremmasta suunnittelusta demokraattisempaa ja vaikuttavan sen kanssa useampaan ihmiseen. CMF by Nothingin tavoitteena on auttaa kuromaan umpeen arvosegmentin kuilun laadukkaammilla tuotteilla, joissa on puhdas sekä ajaton muotoilu.
Jatkossa Nothing ja CMF by Nothing tulevat olemaan kaksi eri brändiä, mutta ne jakavat joitakin yhtäläisyyksiä.
Nothing on hyvin muotoilujohtoinen organisaatio, joten saman tason muotoilu tullaan näkemään molemmilta brändeiltä. Nothing lupaa panostavansa molemmissa brändeissä käyttäjäkokokemukseen, ja tavoitteena kerrotaankin olevan tyylikkyyden rinnalla myös hyvä toimivuus.
Jatkossa Nothing-brändin tuotteet ovat huipputason laitteita parhaimmalla suorituskyvyllä ja uusimmilla tekniikoilla. CMF by Nothing -brändin alaisuudessa tuotteet ovat edullisempia, joilla pääsee käsiksi Nothingin ekosysteemiin. CMF by Nothingia vetää myös täysin erillinen tiimi Nothingin sisällä.
CMF by Nothing -brändin alaisuudessa tullaan julkaisemaan ensin älykello ja kuulokkeet myöhemmin tänä vuonna. Nothing on luvannut kertoa tarkempia tietoja lähikuukausina.
Lähde: Nothingin tiedote