Älypuhelinvalmistaja Nubia on tänään ilmoittanut muokanneensa brändikuvaansa sekä logoaan. Aikaisemmin Nubialla on ollut käytössä erikoinen ja monimutkainen logo, jossa ”a” -kirjain muistutti enemmän ”o” -kirjainta, mutta nyt uudessa logossa brändin luettavuus on selvästi yksinkertaisempi.
Alapuolella olevassa kuvassa vasemmanpuoleinen on Nubian vanha logo sekä oikeanpuoleinen on brändin tuore yksinkertaisempi sekä selkeämpi logo. Nubian toimitusjohtajan mukaan brändi on suunnattu Z-sukupolvelle, jolla tarkoitetaan siis 1990-luvun puolivälin jälkeen tai 2000-vuosikymmenen alussa syntyneitä.
Nubia on tunnettu erityisesti kaksinäyttöisistä älypuhelimistaan sekä Rad Magic -pelipuhelimista, mutta Suomessa puhelimet eivät ole olleet kovin laajasti myynnissä. Puhelimia on voinut tilata yhtiön virallisesta verkkokaupasta myös Suomeen. Toistaiskesi ei ole tiedossa, milloin Nubian uusittu logo tullaan näkemään puhelimissa.
Lähde: GSMArena.com