Sony aikoo julkaista uusia älypuhelimiaan jo elokuussa. GSMArena kertoo saaneensa kutsun 30. elokuuta järjestettävään tilaisuuteen, eli IFA-elektroniikkamessujen aikaan.
Sony julkaisi nykyiset Xperia XZ2 ja Xperia XZ2 Compact -huippupuhelimensa MWC-messuilla vuoden alussa, mutta jo nyt elokuussa on lupa odotella uusia versioita näistä laitteista. Huhuissa on muun muassa Xperia XZ3, jossa olisi neljä kameraa sekä huippuluokan tekniset tiedot. Toistaiseksi Sony on kuitenkin onnistunut pitämään tulevien puhelimien tiedot suurilta osin salassa. Kyseessä saattaa olla yksi markkinoiden ensimmäisistä Android P -puhelimista.
Lähde: GSMArena
Lisää aiheesta:Android
Google
Google julkaisi Android 17 -päivityksen – tuo mukanaan kelluvat sovellusikkunat, paremman tietoturvan ja työkaluja sisällöntuottajille
Google on julkaissut virallisesti Android 17 -version. Uusi päivitys on lähtenyt jakeluun ensimmäisenä Googlen omille ...
Android
Google julkaisi Androidille uusia ominaisuuksia – mukana digitaalinen vaatekaappi ja sujuvampi tiedostojen jako Apple-laitteille
Google julkaisi uuden kesäkuun Android Feature Drop -päivityspaketin, joka tuo mukanaan useita uusia ominaisuuksia Android-puhelimille. ...

