HuaweiSponsoroitu

Huawei Ads kasvaa nopeasti Euroopassa – nyt julkaistiin uusia ja innovatiivisia ratkaisuja sekä globaaleja kumppanuuksia

Huawei Ads

Huawei Ads -mainosekosysteemi on vahvassa kasvussa Euroopassa. Huawei Consumer Business Group kertoo Huawei Adsin nopeasta kasvusta Euroopassa sekä uusista maailmanlaajuisista kumppanuuksista avaintoimijoiden, kuten Integral Ad Sciencen (IAS), Outbrainin ja Branchin, kanssa. Uudet kumppanuudet tukevat Huawein mainontaekosysteemin kehittämistä.

Samaan aikaan Huawei Ads ottaa käyttöön uusia ja innovatiivisia ratkaisuja ja ominaisuuksia, jotka on suunnattu julkaisijoille ja mainostajille. Ominaisuudet auttavat asiakkaita kohdentamaan markkinointia uusille yleisövirroille entistä paremmin sekä lisäämään tuottoa ja kasvua.

Huawei Adsin oma mainosalusta (DSP, SSP ja DMP) vahvistaa sitoutumistaan petosten torjuntaan ja bränditurvallisuuteen ottamalla käyttöön useita turvallisuuskäytäntöjä ja tekemällä yhteistyötä suurten kolmannen osapuolen seurantatoimittajien kanssa maailmanlaajuisesti. Tällä tavalla Huawei Ads pystyy varmistamaan tietojen integriteetin ja luotettavuuden entistäkin tehokkaammin.

Integral Ad Science on maailman johtaja digitaalisen median laadun varmistamisessa. Yhteistyössä IAS:n kanssa Huawei Ads hyödyntää IAS:n varmennusratkaisuja lisäämään näkyvyyttä ja IVT-liikenteen seurantaa sekä parantamaan bränditurvallisuutta alustaa käyttäville markkinoijille. Kumppanuus IAS:n kanssa varmistaa, että markkinoijat saavat läpinäkyvyyttä mediaostoihinsa ja sen myötä tuloksellisuutta kampanjoihinsa.

”Mobiilisovelluksen sisäinen mainonta on valtava mahdollisuus, ja olemme ylpeitä voidessamme tarjota mainostajille enemmän läpinäkyvyyttä Huawei Adsissa. Bränditurvallisuus-, IVT- ja näkyvyysmittauksemme paljastavat Huawei-valikoiman todellisen arvon AppGalleryssa ja Google Playssa. Odotamme innolla, että voimme lisätä mainostajien luottamusta siihen, että he ostavat laadukkaita mainoksia”, sanoo IAS:n toimitusjohtaja Lisa Utzschneider.

IAS:n kanssa solmitun maailmanlaajuisen kumppanuuden lisäksi Huawei Ads on myös saanut Trustworthy Accountability Groupin (TAG) Certified Against Fraud Seal -sertifikaatin, joka myönnetään sitoutumisesta vilpillisen liikenteen torjumiseen digitaalisessa mainonnassa. Huawei Adsista tuli IAB Europen  TCF-rekisteröity CMP maaliskuussa 2022, mikä vahvistaa entisestään yhtiön mainetta laillisena ja luotettavana yrityksenä asiakkaille ja kumppaneille.

Sertifioidut yhteistyökumppanit tukevat Huawei Adsin nopeaa maailmanlaajuista kasvua

Huawei Adsilla on yli 730 miljoonaa kuukausittaista aktiivista Huawei-laitteiden käyttäjää sekä noin 41 000 Huawei Ads Kit -sovellukseen integroitua kolmannen osapuolen julkaisijaa, ja se tähtää laajentamaan edelleen mainosekosysteemiään.

Tällä hetkellä Huawei Adsilla on yli viisikymmentä sertifioitua kumppania maailmanlaajuisesti, mukaan lukien GroupM, Omnicom Media Group, Havas Media Group, Arena Media, Addict Mobile, AVOW, Agence79 ja Intercontent.

Nyt joukkoon on lisätty Outbrain, johtava avoimen verkon suositusalusta. Outbrain on tehnyt yhteistyötä Huawei Adsin kanssa laajentaakseen Huawein ohjelmallisten natiivimainosten tarjontaa mobiilikäyttäjille. Kumppanuus ei ainoastaan edistä mainosratkaisujen kehitystä ja tarjoa osuvampaa mainontaa Huawein käyttäjille, vaan se myös laajentaa markkinoijien tavoittavuuden 730 miljoonaan aktiiviseen Huawei-käyttäjään.

”Outbrainilla pyrimme antamaan suosituksia jokaiselle kuluttajakontaktille ja tähtäämme hyödyntämään hetkiä, joina käyttäjät ovat valmiita löytämään jotain uutta. Mobiililaitteilla on edelleen yhä tärkeämpi rooli sisällön kulutuksessa, ja siksi tämä kumppanuus Huawein kanssa on hieno mahdollisuus”, kommentoi Outbrainin Chief Revenue Officer Eytan Galai.

Huawei Ads lisää tehokkuutta markkinointiin

Huawei Ads ottaa myös käyttöön joukon uusia tuoteominaisuuksia, jotka on erityisesti suunnattu verkkokauppabrändien mobiilikampanjoihin. Huawei Ads on muun muassa julkaissut DPA-tuen (Dynamic product advertisement) tuotemainoksissa, jotka ovat saatavilla sen omassa Petal Search -hakukoneessa.

Huawei Adsin MMP- ja Web-seurantakumppaneiden joukkoon – joita ovat muun muassa Appsflyer, Adjust ja Sizmek – liittyvä Branch on mittaus- ja attribuutiokumppani, joka lisää käyttäjien sitoutumista. Se tarjoaa myös kokonaisvaltaista markkinoinnin tehokkuuden mittausta kaikissa laitteissa ja kanavissa.

Tarjolla laajaa tukea julkaisu- ja mainosalalle

Esineiden internet (IoT) tarjoaa potentiaalia mainosteollisuuden räjähdysmäiselle kasvulle, jossa keskeinen rooli on ensimmäisen osapuolen datalla ja personoidulla mainosten käyttökokemuksella kaikissa yhdistetyissä laitteissa.

DMEXCO 2022 -messuilla Huawei kertoi kasvavasta kysynnästä, joka tulee eri alojen kansainvälisiltä mainostajilta. Verkkokaupan, rahoituksen, pelien ja viihteen aloilla kiinalaiset sekä muiden alueiden yritykset uskovat Huawei Ads -alustan kasvuun myös Euroopassa. Tämä antaa huomattavaa lisäpotkua julkaisijoille, jotka tähtäävät kasvuun vuoden toisella puoliskolla.

”Huawei pyrkii aina tarjoamaan käyttäjilleen parhaan mahdollisen kokemuksen, mikä tarkoittaa sitä, että heille tarjotaan myös mahdollisimman osuvaa ja kohdennettua mainontaa. Siksi teemme jatkuvasti yhteistyötä uusien kumppaneiden kanssa luodaksemme monipuolisempia mainonta- ja sisältökokemuksia kasvavalle mobiiliyleisöllemme”, sanoo Tri Jaime Gonzalo, Vice President Huawei Mobile Services Europe.

”Täyden palvelun globaalina mobiilimainonta-alustana Huawei Ads tarjoaa tehokkaita ja kustannustehokkaita mainosratkaisuja kumppaneille laitteiden ja palveluiden ekosysteemissä (IoT). Huawei Ads on kasvavana alustana suunniteltu erityisesti palvelemaan yhteistyötä globaalien huippukumppaneiden kanssa.”

SuomiMobiili.fi
SuomiMobiili perustettiin intohimosta uusiin mobiilialan innovaatioihin ja sivusto on toiminut vuodesta 2015 lähtien. Uutissivuston lähtökohtana ovat helposti löydettävät ja helppolukuiset mobiiliuutiset. SuomiMobiilin uutiset ja laitearvostelut tavoittavat kuukausittain reilut 100 000 suomalaista.

    Kommentoi

    Lisää aiheesta:Huawei