Suomeen Euroopassa ensimmäisenä saapunut Honor 9 kasvaa uudella värivaihtoehdolla, Midnight Blackillä. Musta Honor 9 on saatavilla 14.8.2017 alkaen. Honor 9 on vienyt Honorin tutun valolla ja varjolla leikittelevän designin uudelle tasolle ainutlaatuisen 3D-lasin ansiosta. Valoa heijastava lasipinta tuo Midnight Blackin mustan esille silkkisen viettelevänä. Samaan aikaan starttaa uusi markkinointikampanja.
Honor 9 Midnight Black on Glacier Grey- että Sapphire Blue -mallien tapaan saatavilla 4 Gt + 64 Gt -muistilla suositushintaan 499 euroa. Puhelimessa on 20 MP + 12 MP kaksoiskamera, Kirin 960 -prosessori ja EMUI 5.1 -käyttöliittymä. Täysin uutta Honor 9:ssä on muun muassa Monsterin kanssa yhteistyössä kehitetty Huawei Purity -taajuuskorjain sekä 3D-hahmon luomisen itsestään tai ystävästään mahdollistava 3D Creator -kuvaustila. Honor 9:ssä on myös GoPro Quik -videoeditori helppoon ja nopeaan videoiden luontiin.
Suomi konsultoimassa yhteiseurooppalaista mainoskampanjaa
Honor-uutuudet ovat laajasti esillä 14.8.2017 alkavan yhteiseurooppalaisen mainoskampanjan ansiosta. Siinä korostuu Honor 9:n teknisyys.
”Suomessa toteutetut markkinointikampanjamme ovat herättäneet laajaa kiinnostusta aina pääkonttoriamme myöten. Näkemyksiämme kuunneltiin tarkasti uutta kampanjaa suunniteltaessa ja olimme tiiviisti läsnä sen toteutuksessa”, kertoo Huawei Suomen kuluttajaliiketoiminnan markkinointi- ja viestintäjohtaja Sofia Lehtimäki. ”Asemamme markkinassa on vakiintunut ja myös markkinointimme pitää kehittyä sen mukaisesti. Olemme kansainvälinen yritys, jonka brändit yhdistävät ihmisiä yli maarajojen. Uusi kampanjamme vahvistaa tätä globaalia yhteyttä sekä Honor 9:n vertaansa vailla olevaa vastinetta rahalle”, sanoo Lehtimäki.
Huawei kertoi viimeksi heinäkuussa toimittaneensa jo miljoona Honor 9 -puhelinta jo ensimmäisen kuukauden aikana sen lanseerauksesta.
Lue myös SuomiMobiilin ensituntumat uudesta Honor 9 -puhelimesta.
Lähde: Huawein lehdistötiedote