Tunnettu Phone Desingner on mallintanut huhujen perusteella tulevan Microsoftin Lumia-lippulaivapuhelimen. Mallinnetut kuvat ovat hyvin yksityiskohtaisia ja esittävät vuotojen perusteella toteutetun mallinnoksen Lumia 940 älypuhelimesta.
Lumia 940 puhelimessa odotetaan olevan 5,2 tuuman Full HD-näyttö, kahdeksan ytiminen Qualcomm Snapdragon 810 -prosessori, 3 GB RAM-muistia sekä 32 gigatavua sisäistä tallennustilaa. Puhelimeen odotetaan myös 20 megapikselin takakameraa ja 5 megapikselin etukameraa.
Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Mitä mieltä olet alla olevista kuvista? Toivoisitko Lumia 940:n olevan vastaavanlainen?
6 Kommenttia
Kommentoi
Lisää aiheesta:Microsoft
Microsoft
Alkuperäinen Xbox täyttää 25 vuotta – Microsoft juhlistaa merkkipaalua uudella Series X -erikoisversiolla
Microsoft juhlistaa tänä vuonna alkuperäisen Xbox-konsolin 25-vuotista taivalta. Varsinainen merkkipäivä on vasta marraskuussa, mutta juhlat ...
Microsoft
Microsoft esitteli Surface Laptop Ultran – haastaja MacBook Prolle
Microsoft on julkistanut uuden Surface Laptop Ultra -kannettavan, jota yhtiö kuvailee kaikkien aikojen tehokkaimmaksi Surface ...


Onko joku muistanut uutisoida tästä mahdollista Lumia 940 XL:ää esittävästä kuvasta? En yhtään tiedä mistä kuvan Instagramiin postannut heppu on kuvansa kaivanut, mutta paljoltihan tuo tämän uutisen pikkuveljeä muistuttaa.
Nopealla vilkaisulla kyseessä olis Microsoft Lovers -Facebook sivun konseptikuvia toukokuulta Lumia 940/XL malleista. Eli yhtä ”epäaitoja” kuvat ovat, kuin artikkelissa nähdyt kuvatkin. https://www.facebook.com/NCPlovers/posts/722338341208007
Oikein nätiltä ja pätevältä näyttää, vaikkei tuo kameran patti niin innostakkaan.
”Fyysiset” näppäimet tuonne näytön alapuolelle!
Nätiltä näyttää kuvissa. 😛
Itse tykkään myös fyysisistä näppäimistä. Ne tekevät mielestäni puhelimesta hieman arvokkaamman oloisen.
Tämän päivän irtisanomisuutisten jälkeen on kyllä aivan sama miltä Microsoftin seuraava kapula näyttää.
Joo. Eipä Microsoftin uutiset oikeen lämmittänyt omaakaan sydäntäni, mutta mikä on pakko tehdä niin on pakko tehdä. Toki ne vähennykset olisi voinut tehdä jostain muualtakin. 🙁