OnePlussalla on pitkä historia Suomen markkinoilla, vaikka brändi perustettiinkin vasta vuonna 2013. OnePlus on kasvanut lyhyessä ajassa Suomen kolmanneksi suosituimmaksi älypuhelinmerkiksi. Suomessa OnePlussan markkinaosuus on suurempi kuin missään muussa Euroopan maassa.
Aluksi OnePlus tunnettiin ”lippulaivojen tappajana”, sillä brändin puhelimia myytiin kilpailijoita selvästi edullisemmin. Sittemmin OnePlussan strategia on muovaantunut vuosien varrella useaan kertaan. Nykyisin OnePlussalla on lippulaivatason numerosarjalaisten lisäksi myös Nord-tuotemallisto, jossa keskitytään keskihintaluokan ominaisuuksien tarjontaan.
Suomessa brändin toimintaa on tukenut alusta lähtien laaja yhteisö, joka on motivoinut OnePlussaa tekemään asioita eri tavalla kuin kilpailijat. Tänä vuonna OnePlussalta on nähty useita uutuuslaitteita, kuten huippuluokan OnePlus 10 Pro, 150 watin pikalatauksella varusteltu OnePlus 10T sekä useita Nord-malliston puhelimia, kuten OnePlus Nord CE 2, OnePlus Nord CE 2 Lite sekä OnePlus Nord 2T.
Kuinka hyvin tunnet OnePlussan tuotteet ja brändin historian? Testaa tietosi alapuolella olevasta visasta.
Huomoon suuntaan menee tällä puhelimella eli One+10 Pro
Kun ei päivityksiä edes tule…viimeinen tietoturvapäivitys on elokuun 5 päivä ja käyttöjärjestelmänkin päivitykset ontuvat täällä Pohjolassa.