HonorYleinen

Suomalaisten suosima älypuhelinbrändi uudistui – honor on nyt ”HONOR”

Honor on yksi suomalaisten kuluttajien keskuudessa tunnetuimmista sekä käytetyimmistä älypuhelinbrändeistä. Kyseessä on Huawein alaisuudessa toimiva tytäryhtiö, jonka tuotteet on suunnattu erityisesti nuorille kuluttajille. Honor on kaikessa hiljaisuudessa päättänyt päivittää ilmettään muun muassa muuttamalla logonsa ”yksinkertaisemmaksi” tai toisin sanoen jopa tylsäksi.

Vanhassa Honor-logossa kaikki kirjaimet oli kirjoitettu pienellä ja logon muodot oli selvästi pyöreämpiä. Uusitussa logossa kirjaimet on päätetty kaikki kirjoittaa isolla ja kirjaimien muodot ovat selvästi terävämpi kuin ennen. Honor ei ole toistaiseksi kovin laajasti avannut, miksi brändi on halunnut uudistua.

Honor-brändin uudistunut ilme on otettu käyttöön Honorin kotimarkkinoilla Kiinassa kuin globaalistikin. Alla uudistunut logo sekä vanha logo.

Uusi vs. vanha

Eero Salminen
Eero Salminen, SuomiMobiilin perustaja ja päätoimittaja. Yhteydenotot: [email protected]

Kommentoi

Lisää aiheesta:Honor