SuomiMobiiliYleinen

TIEDOTE: SuomiMobiili yhteistyöhön ePrice Oy:n kanssa

Helsinki 24.1.2020 – Mobiiliuutisointiin keskittyvä sivusto SuomiMobiili on solminut yhteistyösopimuksen ePrice Oy:n kanssa. SuomiMobiilin ja ePrice Oy:n yhteistyösopimuksen tavoitteena on rakentaa kestävää kasvua tuova mainostusratkaisu suomimobiili.fi -sivustolle. SuomiMobiili on vuodesta 2015 asti toiminut uutissivusto, joka tavoittaa kuukausittain satojatuhansia suomalaisia lukijoita. ePrice Oy on suosittujen Hintaseuranta.fi- ja Huuto.net -sivustojen omistaja.

Yhteistyön tuloksena SuomiMobiilin mainosmyynti siirretään yksinoikeudella ePrice Oy:n ammattilaisten hoidettavaksi. Mainosmyynnin lisäksi yhteistyön kautta haetaan kasvua sivuston kehittämiseen. Yhteistyö antaa myös mahdollisuuden molempien osapuolten sisältöjen monipuolistamiseen. SuomiMobiilin sivusto uudistettiin vuoden 2020 alussa ja tuloksena oli nopeampi, selkeämpi sekä luettavampi ratkaisu.

”Odotamme yhteistyön ePrice Oy:n kanssa mahdollistavan uuden luvun SuomiMobiilin historiassa. Olemme toimineet vuodesta 2015 asti ja nyt allekirjoitettu yhteistyö antaa mahdollisuuden kehittää toimintaa eteenpäin. Alkuvuodesta tehty sivustouudistus oli selvä parannus SuomiMobiilin sivuston toiminnassa ja erityisesti odotamme sen laajentavan lukijakuntaamme”, kommentoi SuomiMobiilin päätoimittaja ja perustaja Eero Salminen.

”Yhteistyöstämme hyötyvät ennen kaikkea asiakkaamme. Laadukkaat sisällöt ovat tätä päivää ja näemme SuomiMobiili kumppanuuden täydentävän nykyistä portfoliotamme täydellisesti”, puolestaan kommentoi ePricen Head of Sales Joni Valkeapää

Lisätietoja:

Eero Salminen
SuomiMobiilin perustaja sekä päätoimittaja
Sähköposti: [email protected]

Joni Valkeapää
Head of Sales
Sähköposti: [email protected]

Tietoja SuomiMobiilista:

SuomiMobiili on vuonna 2015 toimintansa aloittanut mobiiliuutisointiin keskittyvä sivusto, joka on perustettu intohimosta uusiin mobiilialan innovaatioihin. Uutissivuston lähtökohtana ovat helposti löydettävät ja helppolukuiset mobiiliuutiset. SuomiMobiili tavoittaa erityisesti suomalaisia mobiililaitteista kiinnostuneita lukijoita, jotka haluavat pysyä aallonharjalla nopeasti eteenpäin menevässä mobiilitekniikkamaailmassa. Sivuston kotipaikka löytyy Hämeenlinnasta.

Tietoja ePrice Oy:stä:

Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen

ePrice Oy on suosittujen Huuto.net ja Hintaseuranta.fi vertaiskauppa- ja hintavertailusivustoja pyörittävä digitaalisen kuluttajakaupan yhtiö. Palveluiden tarkoituksena on auttaa kuluttajaa tekemään kestäviä ja järkeviä kulutuspäätöksiä niin talouksien kuin ympäristönkin kannalta. Palvelut tavoittavat suuren joukon kiertotaloudesta kiinnostuneita ja hintatietoisia kuluttajia.

SuomiMobiili.fi
SuomiMobiili perustettiin intohimosta uusiin mobiilialan innovaatioihin ja sivusto on toiminut vuodesta 2015 lähtien. Uutissivuston lähtökohtana ovat helposti löydettävät ja helppolukuiset mobiiliuutiset. SuomiMobiilin uutiset ja laitearvostelut tavoittavat kuukausittain reilut 100 000 suomalaista.

1 Kommentti

1. Hintaseuranta tai huuto.net ei ole kyllä kumpikaan enää suosittuja. Olivat kyllä joskus. Tori on mennyt aikoja sitten Huuto.netin ohi ja hinta.fi sekä hintaopas mennyt hintaseurannan ohi. Ikävä kyllä mutta onnea yhteistyölle.

Lisää aiheesta:SuomiMobiili