Saimme kesällä nähdä Nokian peruutetun Moonraker älykellon lehdistömateriaalia ja nyt Kiinassa on vuodettu kehitteillä olleen Nokian älykellon kuvia. Tietoa ei ole siitä, että onko kelloa aloitettu kehittämään ennen Microsoft kauppaa vai sen jälkeen.
Artikkeli jatkuu mainoksen jälkeen
Nokian on kerrottu kehittelevän erilaisia älykelloja myös Microsoft kaupan jälkeenkin, jonka takia tämä saattaa olla älykello, jolle ei löytynyt käyttöä enää, kun Nokialla ei ollut enää omia puhelimia.
Lähteet:
Lisää aiheesta:Nokia
HMD
Uusi Nokia 210 4G julkaistiin Kiinassa – tarjoaa WeChat-videopuhelut ja AI-avustajan
HMD on esitellyt Kiinassa uuden Nokia 210 4G -peruspuhelimen, joka jatkaa hiljattain nähdyn Nokia 200 ...
Nokia
Tämä 25 euron uusi Nokia 200 4G yllättää – peruspuhelimella voi nyt soittaa videopuheluita
Nokia ei ole katoamassa peruspuhelimista mihinkään, ja nyt Kiinassa on julkaistu varsin erikoinen uutuus. Nokia ...







